RODO (Polityka prywatności)
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych użytkownika oraz o przysługujących prawach użytkownika z tym związanych.
– Administratorem użytkownika danych jest „JUMPER” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach przy ul. Zamułkowej 1/2.
– Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodnie z Polityką Prywatności.
– Jeśli użytkownik ma pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania jego danych osobowych, może skontaktować się z firmą jest „JUMPER” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością pod numerem telefonu + 48 798 071 946 lub w formie e-mail: biuro@apartamentywkatowicach.pl
Jakie informacje osobowe zbieramy i dlaczego to robimy?
Gromadzimy dane osobowe, takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu
Informacje o użytkownikach i ich zachowaniach zbierane są w następujący sposób:
– poprzez dobrowolnie wprowadzone przez użytkownika w formularzach informacje,
– poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies,
– poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego.
Na czym polega zbieranie informacji poprzez formularz informacyjny?
Nasz Serwis gromadzi informacje podane dobrowolnie przez użytkownika. Może on także zapisać inne informacje,
ale tylko te dotyczące parametrów połączenia, czyli np. oznaczenie czasu i adres IP.
Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim.
Informacje podane w formularzu są przetwarzane w celu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.
Na czym polega zbieranie informacji o plikach cookies?
Nasz Serwis korzysta z plików cookies. To dane informatyczne, a w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniach końcowych użytkowników.
Przeznaczone są one do korzystania ze stron internetowych. Pliki zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą,
czas przechowywania ich na urządzeniu oraz swój niepowtarzalny numer.
Podmiotem, który zamieszcza na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskuje do nich dostęp jest Operator Serwisu.
Na czym polega zbieranie informacji poprzez logi serwera?
Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej.
Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
– czas nadejścia zapytania,
– czas wysłania odpowiedzi,
– nazwa stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
– informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
– adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link), w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
– informacje o przeglądarce użytkownika i adresie IP.
Dane te nie są jednak kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony, są wykorzystywane jedynie do administrowania serwerem.
Jaki jest cel gromadzenia przez nas tych danych?
– są nam one niezbędne w celu kontaktu z Państwem dla zawarcia umowy najmu lokalu
– zależy nam na tym, aby wciąż się rozwijać i ulepszać naszą działalność. Zbierane dane, które poddajemy analizie pozwalają nam to robić.
Kto ma dostęp do informacji użytkownika?
Dostęp do danych użytkownika oraz prawo do użytku ich zgodnie z treścią tego oświadczenia ma Administrator.
Dodatkowo Administrator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom państwowym
na podstawie zgodnych z prawem żądań.
Dostęp do danych i ich kontrola przez użytkownika, ochrona informacji użytkownika
Użytkownik ma prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych od Operatora Serwisu.
Użytkownik może także zgłosić chęć poprawienia nieścisłości czy błędów w swoich danych osobowych.
Użytkownik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych
w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych Administratorem